Torby reklamowe typ t-shirt (koszulka)

Uchwyt: rączki foliowe, wycięcie typu koszulka.

Inne nazwy: "t-shirt", "zrywka", torba kasowa. Torba z zakładkami bocznymi.

Torby te są najbardziej popularne w sieciach supermarketów, większych marketach, aptekach, drogeriach, piekarniach, stacjach benzynowych, czy targowiskach miejskich.

Główne zalety tego modelu to najniższe koszty i wytrzymałość.

Kalkulacja kosztów realizacji jest wykonywana indywidualnie dla każdego zlecenia.

Format:
Szerokość od 16 do 60 cm
Wysokość od 30 do 70 cm

Materiał:
Folia LDPE (błyszcząca, miękka, nieszeleszcząca)
Folia HDPE (matowa, szeleszcząca)
Na życzenie każdy rodzaj folii z dodatkiem oxo-biodegradowalnym

Grubość folii: Od 9 do 60 mikronów

Kolor folii: Według szerokiej palety wzorników

Nadruk: Jedno jak i dwustronny, do 6 kolorów metodą fleksograficzną

Możliwe opcje nadruku:
• „kreska” (proste nadruki)
• apla (duża powierzchnia)
• raster (jakość zdjęciowa)

Pakowanie:
2000 szt./karton standard lub ilości do uzgodnienia

Minimalny nakład:
10 000 szt. Dla toreb z folii LDPE
50 000 szt. Dla toreb z folii HDPE
(nadruki dla mniejszych nakładów wykonujemy metodą sitodruku lub kalkulujemy indywidualnie)

Termin realizacji:
Ok. 2-3 tygodni

Transport:
Własny transport w miejsce wskazane przez Klienta